fbpx
Banner 5
Корзина пуста

Служение поколениям - Біблійний урок "Втрачена драхма"

Біблійний урок "Втрачена драхма"

(урок для дітей 3-5 років)

Біблійна історія : Лк. 15:8-10

Пам’ятний вірш : “Любов Божа до нас з'явилася тим, що Бог Сина Свого Однородженого послав у світ, щоб ми через Нього жили.” (1 Івана 4:9) або

“Син бо Людський прийшов, щоб знайти та спасти, що загинуло!” (Лк. 19:10)

Біблійна істина : Бог хоче, щоб ми були в Його сім'ї.

Мета :

  • пояснити дітям, що Бог радіє, коли ми входимо до Його родини;
  • показати цінність бути дитиною Божою;
  • заохотити дітей приєднуватися до Божої родини.

Хід уроку :

Відносини

Час: 2-5 хвилин

Привітайте дітей, підготуйте діяльність для встановлення більш тісних стосунків між вчителем та дітьми у класі.

Молитва

Час: 2 хвилини

Почніть урок з молитви. Подякуйте Богу за дітей, які сьогодні прийшли на урок, за те ми маємо родини, батьків, за те що Бог завжди радий бачити нас в Своїй родині.

Досвід

Час: 10 хвилин

Підготовка:

Винесіть предмети на вулицю або в інше місце. «Сховайте» кожен з них, але так, щоб діти без зусиль могли їх знайти.

Проведення:

Та дівчинка, яка прийде першою, буде «мамою». Одягніть на неї фартух . А хлопчик - буде «татом». Надягніть на нього краватку. Всіх інших дітей, які входять до класу, вітайте і привітно приймайте в «сім'ю». Коли всі діти зберуться, скажіть їм, щоб вони взялися за руки і почали шукати предмети, які «загубилися» тут в домі. Поясніть, що вам необхідно шукати втрачені предмети всім разом. Діти повинні знаходити предмети, тримаючись за руки. Коли вони знайдуть будь-який предмет, запитайте, де це використовується будинку. Продовжуйте до тих пір, доки не знайдете всі предмети.

Обговоріть:

  • Чи було вам цікаво, весело?
  • Вам сподобалася в нашій сім'ї?
  • Чим вам подобається займатися у вашій родині?

Бог також має свою сім’ю. Давайте дізнаємося, як ми можемо стати членами Його родини.

Істина (вивчення біблійної історії)

Час: 7 хвилин

Підготовка

Зробіть з паперу десять «монет». Три з них надіньте на нитку. Одну сховайте до того, як прийдуть діти .

Підніміть руку, хто з вас любить слухати історії. Ісус любив розповідати історії. Сьогодні ми послухаємо одну з історій, які Він розповів. Ви готові? Візьміть монети на нитки. Відкрийте Біблію. Ця історія знаходиться в Євангелії від Луки 15:8-10. У ній розповідається про жінку, яка, за словами Ісуса, була вдовою. Вдова - це жінка, в якої помер чоловік. У цієї вдови було десять цінних монет. Давайте разом порахуємо до десяти. Порахуйте разом з дітьми до десяти. Для наочності вважайте на пальцях руки. Молодці! Що ж, вдовою, у якої було десять монет, буду я. Накиньте рушник або хустку на плечі і станьте «вдовою». Здравствуйте, дітки! Допоможіть мені, будь ласка, порахувати мої монети. Дістаньте монети і дайте дітям можливість допомогти вам порахувати їх. Вважайте повільно і чітко: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9... Ой! А де ж ще одна монета? Цього не може бути! Невже я втратила одну монету? Її тут немає! Цікаво, де ж вона? Мені потрібно відшукати її! Ви мені допоможете? Зачекайте, поки діти дадуть відповідь. Спасибі, давайте подумаємо! Де нам її шукати? Кілька хвилин шукайте втрачену монету. Заглядайте під різні предмети, шукайте за ними. Давайте дітям можливість вільно висловлювати ідеї, де вона може бути. Як же так! Ми ніяк не можемо її знайти. Я прямо не знаю, що й робити! Давайте подумаємо, може бути, залишилися місця, куди ми не заглядали. Підійдіть до того місця, де ви сховали монету. Так, подивимося, може, вона тут? Ура! РАДІСНА НОВИНА! Я знайшла монету! Ось вона! Дістаньте монету з таємного місця. Я так рада, що знайшла монету. Я б шукала її до тих пір, поки не знайшла. Спасибі вам за вашу допомогу! Зніміть рушник або хустку і знову станьте вчителем. Ви мої найкращі помічники! Ісус розповів людям цю історію тому, що Він хотів, щоб ми знали: Бог хоче, щоб ми були в Його сім'ї. І поки ми не прийдемо в Його сім'ю, Він буде нас шукати, оскільки знає, що ми - загубилися. Коли ми здійснюємо погані вчинки, це називається гріхом. А гріх відводить нас від Бога, і ми сходимо з вірного шляху, стаємо втраченими дітьми. Але Бог нас так сильно любить, що не перестає шукати нас. Він послав Ісуса, Божого Сина, на землю, щоб Він помер за нас і воскрес, для того, щоб ми всі змогли увійти в Божу сім'ю. Завдяки Ісусу ми можемо попросити у Бога прощення за наші гріхи. Коли ми просимо Його пробачити нас, то Він прощає і навічно вводить нас у Свою родину! Подібно до того, як жінка шукала свою монету, Бог шукає нас і хоче, щоб ми були в Його сім'ї.

Обговорення

Час: 10 хвилин

  1. Що шукала жінка?
  2. Скільки монет вона втратила?
  3. Ви коли-небудь і що-небудь втрачали? І що ви потім робили?
  4. Кого шукає Бог? Чому?
  5. Як ви думаєте, що нам необхідно зробити, щоб увійти в Божу сім'ю?

Відгук

Час: 5-7 хвилин

Підготовка

Підготуйте аркуші паперу з намальованим на них колом. У колі має бути написано: Божа сім'я.

Проведення

Належним відгуком на даний урок з боку дітей повинно стати бажання увійти в Божу сім'ю. Обов'язково надайте їм таку можливість.

Роздайте аркуші паперу і скажіть дітям, щоб вони намалювали себе всередині або зовні кола залежно від того, в Божій родині вони чи ні. Попросіть дітей, щоб вони забрали свій лист додому і розповіли кому-небудь, що Бог хоче, щоб вони були в Божій родині.

Творчість

В цей день було б доречно зробити рамочку для сімейного фото.

Підсумок уроку

Давайте подякуємо Богові, за чудову можливість приєднатися до Його родини. Бог нас дуже сильно любить і запрошує до своєї сім’ї.

Помоліться всі разом, подякуйте Богові за те, що Він хоче, щоб усі ми були в Його сім'ї.

Служение поколениям - христианская миссия, призванная Богом развивать и созидать служение детям и семьям. Тесно взаимодействуя с поместными церквями”